Sunday, October 18, 2009

kau kajang, dia camp caesar. jua takut dan geli

Assalamualaikum..



KAJANG:

Pakcik 1: eh, kamu ada ikut bapak kamu pergi potong mayat??
Anwar: haah. ad ikut, kadang2.
Pakcik 1: eiii, kamu tak takut ker?
Anwar: ermm.. x de pn.
Pakcik 1: kamu potong macam mana ya? ada macam kerat 18 ke?
Anwar: eh x de la. macam biasa2 saja. buka dada pakai pisau dan tengoklah. kadang2 buka kepala.
Pakcik 1: eii.. lepas itu kamu nampak la semua benda?
Anwar: haah. nampak la.
Pakcik 1: eii.. kalau pakcik tengok mayat je dah x boleh.. eii.. berani btul kamu.

"pakcik 2 datang duduk berdekatan"

Pakcik 1: eh, dia nih dah potong mayat. hati2 kau, nanti dia boleh potong kau.
Pakcik 2: haa..? kamu potong mayat? bedah siasat la ya?
Anwar: haah.
Pakcik 1: kau jangan main2 dengan dia, silap2 dia kerat 18 kat kita.
Anwar: hahaha.. x de la. saya biasa2 saja.
Pakcik 1: kamu ada keluarkan apa2 jantung orang ke?
Anwar: haah. ada jugak. tengok utk tengok la nape org tuh mati. kadang2 keluarkan otak.
Pakcik 2: kamu x takut ker?
Anwar: x de pn.. kot.
Pakcik 2: dia ni pakai "ilmu" nih. boleh tak takut kamu ya?? ish2..



CAMP CAESAR:


setelah disari kata
Anwar: pakcik, nak air 12 botol..
Ammu: jap ek. ak masukkn dlm kotak. kamu Malaysia kan? belajar perubatan? tahun berapa?
Anwar: haah.. belajar medic. tahun 2.
Ammu: haaa.. sape nama kamu?
Anwar: Anwar. ko lak?
Ammu: saya g***e. eh, ko blaja medic ad x tengok org mati?
Anwar: ada.
Ammu: ada belah mayat ke? faham kan? belah mayat?
Anwar: haah. ada.
Ammu: eeiii... kamu potong mayat?!
Anwar: haah. ak potong mayat.
Ammu: eiii... camne tuh.. susah nyer.. ko buat kat ner? kat sini?
Anwar: x de la. kat sini x de buat lagi. ak wat kat malaysia.
Ammu: owhh.. eii.. ko ada nampak semua la? alb, riun, wa kibdah? (jantung, paru dan hati?)
Anwar: haah. ada tengok semua tuh.
Ammu: lepas tuh semua isi perut tuh kamu keluarkan ker?
Anwar: haa. keluarkan jugak.
Ammu: isi perut semua ko keluarkan??!!
Anwar: haah.. ada la. betul..
Ammu: eiiii.. kalau ak, x leh r.. eiii.. susah jer.. kamu macamna bila kamu tengok mayat tuh? ada takut ke biasa2 er?
Anwar: ermm.. biasa je kot.
Ammu: eeiissshhh.. kalo ak x leh la.. ko badan ko kecik je. camne ko potong semua tuh?
Anwar: potong je la. x de masalah.
Ammu: x de masalah yea? haha.. eiii.. ak x leh dowhh..


2 comments:

anak ibu said...

haha..

"ak x leh dowh" dlm arab ape??

anwar azhari said...

hurrrmm..

ak pn x taw r..
dh lupe arabnye ape yg mazhbut (tepat)..

tp bile ak translate jd cmtuh la.

"ak x leh dowh.."