Monday, July 7, 2008

tentang semua member aku..

(blog ini ditulis kerana aku tgh bosan sekarang)

KT ialah kawan baru aku.

dia baik dan solehah.

dye suka belanja aku dan kawan2 aku makan.

terutamanya,
dia suka belanja jadu makan.

dia tinggal di muar.
dekat ngan umah jadu.

haritu masa main bola tampar,
dye pgg HP aku,
bile aku dpt balik HP aku,
aku dapati HP aku dah jadi calar balar..
aku pn x taw kenapa..

semalam dye belanja KFC..
sedap..


Jadu ialah kawan aku.

sejak skolah SASER dye dah jadi kawan aku.

dia ialah seorang yg sangat baik hati dan soleh.

dia pandai bersukan.
dia suka main bola sepak.

dia juga suka basuh baju.

paling utama sekali,

dia suka buat ayat sedih.


Alif ialah kawan baru aku.

dia tinggal di kota baru, kelantan.

dia suka belanja aku makan..

dia ialah seorang yg baik dan soleh.
dia selalu ajak aku utk ke surau utk menunaikan solat berjemaah.

dia dan Zaihas suka main DOTA..
aku x taw ape yg best sgt ngan DOTA..
tp nama DOTA mcm layak jd nama lain bg dadah..


Hani ialah kawan baru aku juga.

dia baik hati..

dia pernah jadi MC sama2 ngan aku masa hari orientasi.

dia solehah dan tunduk patuh orangnya.

blog dia berdarah2.. agak seram..

aku (tept sigmoid) dan kami (anwar dan azhari) harap hani akan meneruskan perjuangannya di MESIR.
InsyaAllah...

Allah yukrim Al-mesir

Ekin ialah seorang yg baik.

dia pandai bahasa arab.

dia pakai kamus Idris Al-Merbawi yg dikarang oleh
Muhammad Idris bin Abdul Rauf bin Abdul Karim Al-Merbawi.
Al-merbawi juga merupakan pakcik kpd datuk aku,
haji Tajudin.

dia banyak menolong aku semasa bengkel yg diadakan sabtu yg lepas.


Izzat ialah kawan baru aku.

dia ada 3 espek penting lelaki.

Tall, Dark, and Handsome.

dia sedang baca mangga eyeshield21 sebelah aku sekarang..

dulu dye skolah kat ASIS..


Nazli juga ialah kawan aku.

dia baik dan soleh.

dia agak pendiam,
namun,
peramah apabila berbicara.

dia suka usap rambutnya sendiri.

makin lama, dia makin hensem.
InsyaAllah..


Yadi ialah kawan baru aku..

dia baik dan soleh.

dia rajin belajar dan rajin mengaji..

dia juga suka buat lawak..


Akmal juga ialah kawan baru aku..

telur ialah kegemarannya..

dia allergic dgn telur.

dia x leh tgk, nampak, sentuh, rasa, atau bau telur..

kalau tidak,

tentu dia akan makan telur tersebut..


satu hari nanti, akan ku ceritakan lagi ttg kawan2 aku..

aku berdoa agar kita semua, serta rakan2 aku akan berjaya utk menjadi Dr yg baik dan soleh serta solehah..
insyaAllah..
taqabbalallah..
amin ya rabbal alamin..

No comments: