Monday, December 29, 2008

dimulakan dengan bismillah..

Assalamualaikum wbt.

hari ini 1 muharram 1430 H.

mengingati akan peristiwa hijrah yang dilaksanakan oleh kaum muhajirin dan ansar atas perintah Allah swt,

aku kembali semula akan keadaan aku di sini.

penghijrahan aku dan rakan-rakan ke mesir untuk menuntut ilmu dan mencari erti kehidupan.



huhu..

baru je semalam,

alhamdulillah, aku dpt mmberikan "lecture" yg bertajuk 'music in malaysia' kpd ratusan pelajar medic yang mengambil kursus elektif 'egyptian culture' yang terdiri drpd campuran pelajar tahun 1, 2 dan 3.

"lecture" yg sepatutnya hanya menjadi presentation selama 10-20 minit telah berlanjutan selama 1 jam lebih. (yakni bermula pd pukul 4.05-5.10 pm).

manakala lecturer egyptian culture menyambung lecturenye yg bertajuk 'arts and architecture of egypt' sehingga jam 5.53. setelah itu kami bersurai.

pada waktu malam pula ada SC kat umah naqiu kat shatbi bersama abg maro dan abg mad.

lpas abis SC, ku study sket, n then masak nasi goreng, n then tgk anime naruto sampai kol 3.30 pagi.

6 pagi, solat subuh secara berjemaah telah diadakan diikuti bacaan al-mathurat.

skang ni ak tgh lepak umah jadu.

breakfast ngan nazli n alip.

n blogging with tept and anwar.


di sini saya ingin memohon maaf atas segala silap dan salah yang telah saya lakukan terhadap anda semua, terutamanya mama ayah, kakak enny, kakak effy, abg efan, abg nan, abg zizi, abg zelan, rakan2 lama di high school, rakan2 semasa di saser, jiran2, sanak saudara, sepupu sepapat, rakan2 bloggers, rakan2 on9 n seluruh umat islam dan bukan islam amnya.

Selamat memulakan tahun baru hijrah.

Kullu 'am entu bikhoir.


Assalamualaikum..

No comments: